Известие

Collapse
No announcement yet.

теч от рейката на 156-цата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • теч от рейката на 156-цата

    колеги помагайте, имам загуба на хидравлично масло,открихме откаде е,казаха ми че е от рейката, за 2к км губи макс 100мл, няма течове по рейката,казаха ми че се сабира в маншоните, интересува ме каде мога да рецеклирам моята,надеждно ли е това или да търся втора ръка, и някой знае ли дали може да се рецеклира някаде в русе ако има,ако някой продава да пише също моля, дано ми помогнете

    мерси и поздрави на вс
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

  • #2
    Огледяй добре пътищата на хидравличната течност за течове.
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      и при мен има теч от рейката,засега си стои в маншона,като почне да тече ще му мислим
      ще се рециклира ли,ще се търси друга ли
      иначе съвет както забелязваш не мога да дам,но ще следя развитието на тази тема,че понататък ще влизам и аз в тоя филм
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        колега огелждахме, утре пак ще я остава на още едно място за оглед, но е рейката, утре ще се потвърди само
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          еми на мен ми тече от месец и половина, и е в начален стадии засега
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Па и на мен ми тече от един маркуч. Май от този дето се връща маслото обратно. Един късичък е намира се в лявата част на колата. Само той е омаслен и капе върху магарето. И аз си доливам масло. И аз така на 2к км от мин до макс на казанчето.

            Ще го сменям маркуча заедно с тампоните на стаб. щанга, че няма достъп до него без сваляне на магарето.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              не се вижда теч никаде, нито рейката, но днес я водих на оглед за това в сервиз фиат в русе, и така ми казаха,утре при един мой майстор и ще видим присадата,иначе за 2к км ми пада нивото един пръст под мин, а засега пипам маншоните и не съм сигорен има ли течност ама се губи някаде, ще карам така и ще видим, търси се решението
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Моята рейка отдавна е за рециклиране, щото тропа доста. Хидр. течност, обаче не се губи. Гледах я скоро - за 1.5 год. и 33к км. си е над макс. Накрайниците също изглеждат ок, ама тропа много, особено сутрин на студено. После се оправя от само себе си.
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #9
                  от 146 рейката съвместима ли е??
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Па и на мен ми тече от един маркуч. Май от този дето се връща маслото обратно. Един късичък е намира се в лявата част на колата. Само той е омаслен и капе върху магарето. И аз си доливам масло. И аз така на 2к км от мин до макс на казанчето.

                    На мен зимата при минус 10-15 градуса ми беше омаслило една сутрин в гаража,и като я дигнахме на подемника се оказа точно тоя маркуч.Оргиналната скоба не-можеше да стегне хубаво маркуча и от там капеше.Сложихме до нея друга скоба и проблема беше решен.Но трябва човек с тънки ръце,щото иначе много ша псуваш като мен(щото моите са бая кебапчести).Добре че дойде един приятел.

                    пс.И Слънцето вече повече пече,да си пиеш редовно хапчетата

                    псс.Ей тва горното е майтап.
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment


                    • #11
                      абе колега нз вече, казват ми рейка, ама в маншоните няма масло, няма теч по маркучи или по кората, а се губи малко, е каде е мамка му, този маркуч каде е да го проверя, чудя се ако се констатира че е рейка да я сменям ли, или да карам докато протече качствено...мерси нема проблеми аз съм си майтапчия
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                        абе колега нз вече, казват ми рейка, ама в маншоните няма масло, няма теч по маркучи или по кората, а се губи малко, е каде е мамка му, този маркуч каде е да го проверя, чудя се ако се констатира че е рейка да я сменям ли, или да карам докато протече качствено...мерси нема проблеми аз съм си майтапчия
                        Щом като няма течове от рейката и няма масло в маншоните нея пипай,карай си и си свиркай.А този маркуч можеш да го погледнеш на канал или подемник.Пада се под рейката,прилепен до купето.Успех.


                        пс.шегата беше за колегата ОЕМ,ама щом носиш на майтап и за тебе става.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                          На мен зимата при минус 10-15 градуса ми беше омаслило една сутрин в гаража,и като я дигнахме на подемника се оказа точно тоя маркуч.Оргиналната скоба не-можеше да стегне хубаво маркуча и от там капеше.Сложихме до нея друга скоба и проблема беше решен.Но трябва човек с тънки ръце,щото иначе много ша псуваш като мен(щото моите са бая кебапчести).Добре че дойде един приятел.

                          пс.И Слънцето вече повече пече,да си пиеш редовно хапчетата

                          псс.Ей тва горното е майтап.
                          Точно от там дето е скобата тече. И аз ми стана чудно как може да сложат такава мизерна скоба. Ама то няма бъркане там бебрато!?! Как да бръкна? Ще го правя това като правя стаб. щанга, че тогава ще има място много да се бърка
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            като намеря време ще проверя този маркуч, каде точно казвате се намира,дайте малко инфо
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #15
                              Аз също имах проблем с тази рейка.Само,че при мен още като карах волона започна да става много твърд и колата почти неможеше да завие. Доливах хидравлично масло догоре и след няма и 2км волана пак започна да стяга. Едвам е закарах до сервиза.
                              В крайна сметка си купих рейка 2ра употреба от никола николов за 200лв и съм доволен. Само да спомена,че в Франц Бургас ми искаха 400лв и щяха да ми е карат от Ямбол.А чисто нова ми казаха,че била 1200лв. Майстора дето ми е сменя ми взе 120лв и доколкото разбрах е на много гадно място и си отнема бая време смяната. Той ми предложи да ме свърже с човек който ги рециклирал,но не гарантираше,че може да се оправи а й за тоз дето ги рециклирал сигурно и той щял да ми иска 200-300лв.

                              Comment

                              Working...
                              X